‘ TERKEJUT BANGUN PAGI TADI, PUTIH SATU MUKA SAYA “

‘ Saya suka sangat produk ni, bangun pagi tadi ketara sangat Nampak kulit saya, parut makin pudar, kulit makin putih. Kat pej pun ramai tegur, diorang Tanya pakai apa berubah sampai macam ni?

Sebelum ni mai ofis mesti kena pakai bedak tebal-tebal, cukup bulan duit gaji habis buat beli bedak ja, la ni dah jimat dahhhh, terima kasih tau kenalkan jenama ADELIA FOUNDATION ni kat saya. tu yang saya nak repet lagi tengok 2nd botol mcm mana.

Sign Up For Our Newsletter




© Pusat Kecantikan Dan Kesihatan Adelia. powered by instaweb.my